top of page

''Trebuie sa ai multa rabdare cu copiii''


INTERVIU. Leo s-a debarasat de mirosul banilor din Orient si sustine aceeasi cauza nobila. Ex-rapidistul a vorbit pentru Gazeta despre proiect, dar si despre situatia echipei sale de suflet

- Cum a inceput toata povestea cu VK SOCCER?

- A fost o perioada in care nu aveam nici un angajament si ma gandisem sa imi fac o scoala de portari. In acelasi timp a venit ''Vivi'' si mi-a prezentat acest proiect, iar de atunci am inceput colaborarea. Dupa vreo 5 luni a trebuit sa plec in Kuweit cu Ion Marin, acum m-am intors sa mai dau o mana de ajutor.

- E greu sa lucrezi cu copiii?

- Foarte greu! Nu lucrasem niciodata la acest nivel. Trebuie sa ai foarte multa rabdare cu ei.

''Am avut noroc ca Tatarusanu nu prea a gafat''

- Apropo de Kuweit, fie ca vorbim fotbalistic sau financiar, se compara nivelul de aici cu cel de acolo?

- Sa stiti ca nu difera cu mult. Eu acolo am cunoscut cele mai mari satisfactii. Am iesit si campion, am luat si Cupa Asiei de doua ori la rand. Financiar sunt peste noi, iar fotbalistic, cred ca primele 3-4 echipe ar face fata in orice campionat din Europa.

- Ati lucrat si cu Mihai Stoichita la Steaua. Nu ati avut probleme, tinand cont ca aveti trecut rapidist?

- Nu prea. Am stat si putin, 2-3 luni, perioada in care am avut noroc ca Tatarusanu nu a mai gafat, asa ca a fost liniste.

''Copos nu suporta liderii''

- Despre situatia actuala a Rapidului ce parere aveti?

- Din pacate, e o situatie fara iesire! Sitemul de licentiere ar trebui schimbat, fiindca nu e deloc in avantajul Romaniei. Nu poti cere asemenea garantii financiare intrucat cluburile de la noi nu au bugetul celor din Europa. Se pierd prea multe formatii de traditie asa. Unde mai e placerea de a privi un meci de fotbal?

- Daca v-ar contacta cei de la Rapid pentru a va propune sa antrenati echipa, ati accepta?

- Cu cea mai mare placere! Totusi, de cand m-am lasat de fotbal nu m-a contactat nimeni din Grant!

Bagat in sedinta de catre suporteri

- Cu fanii giulesteni ati avut probleme vreodata?

- (rade) Da, chiar in ultimul sezon de ''B'', in 1989. Am avut niste prestatii mai proaste si m-au bagat ultrasii in sedinta reprosandu-mi ca am vandut meciuri. Asa se intampla de obicei cu toti jucatorii care se indreapta spre final de contract sau de cariera. Ati vazut si cu Dani Coman ce s-a intamplat...

- Si cum ati scapat de furia galeriei?

- Am prins o serie de partide bune dupa acel episod si nu au mai avut ce sa-mi reproseze.

<<Cel mai bun presedinte al Rapidului a fost Mircea Pascu. Era extrem de priceput si de corect. Pai, s-a dus la Copos direct, sa-l intrebe unde sunt banii de la Samsung. Insa raspunsul primit i-a taiat elanul: ''Samsung sutn eu!'', i-a raspuns fostul patron al Rapidului.>>

- De George Cpos ce ziceti, credeti ca e corecta pedeapsa pe care a primit-o?

- Daca s-a dovedit ca e vinovat, de ce nu?! Trebuie sa plateasca daca s-au adus dovezi. Asa e corect.

- Cum era la inceput, cand abia venise la echipa?

- La fel cum il stiti. Asa a fost tot timpul. Nu prea ma suporta, ca eram un fel de lider. Eu eram vocea vestiarului. Nu suporta liderii si ma cam luase la ochi. Tin minte ca dupa ce luasem Cupa Samsung si ne-am cerut banii, a venit si ne-a aruncat un teanc pe masa, asa, in sila.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page